Često postavljana pitanja

1. Poreklo delova?

Delovi koje imamo u ponudi dolaze iz preko 30 zemalja sveta. U ponudi imamo kopije delova koji su verni originalu, kao I originalne zamenske delove.

2. Kako se uklapaju rezervni delovi za automobile?

U dugogodišnjem radu sa ovom vrstom zamenskih rezervnih delova za automobile, primetili smo da je sem kvaliteta zahtevanog dela koji se proizvodi u najvećim fabrikama ove vrste u svetu, veoma bitno i ko ih ugrađuje na Vaš auto. Isti kvalitet i isti delovi se prodaju kako kod nas, tako i u svim zemljama EU, i u ostatku sveta. Višegodišnja prodaja rezervnih delova sa vrlo malim procentom reklamacije je najbolja garancija kvaliteta, a Vi izaberite majstora.

3. Da li kod Vas mogu da nabavim i druge delove osim karoserijskih?

Ukoliko Vam trebaju drugi rezervni delovi sem karoserijskih ili delovi koje ne možete da pronađete na web shop-u, pozovite nas telefonom, ili nam pošaljite mail sa popunjenim podacima vozila  i neko od naših ljubaznih komercijalista sa dugogodišnjim iskustvom u prodaji auto delova će Vas kontaktirati u najkraćem roku. Napominjemo da, sem karoserijskih elemenata, u ponudi imamo i preko 5 miliona rezervnih delova za automobile, motocikle I teretni program, sa različtim rokom isporuke.

4. Kako da znam koji hladnjak mi je potreban za moj auto (bilo klime, vode ili interkuler)?

Ako niste sigurni  koji hladnjak Vam je potreban za auto, pozovite nas i mi ćemo Vam rešiti dilemu u najkraćem roku, odnosno dobićete tačnu informaciju sa cenom i svim drugim detaljima.

5. Kako da znam da li mi treba leva ili desna strana (far, retrovizor, migavac, rešetka itd.)?

Stranu Vašeg vozila određujete u odnosu na položaj vozača, tj. sa mesta na kojem sedi vozač/suvozač.

6. Kada mi stiže poručena roba?

Proizvode koje poručite radnim danima do 15 časova, stižu na Vašu adresu (koju ste ostavili u formi za poručivanje zajedno sa kontakt brojem telefona) sledećeg dana kurirskom službom koju ste odabrali (Bex ili AKS).  Više informacija o transportu saznajte klikom ovde


*Napomena: ukoliko neki deo nemamo na lageru, pa moramo da ga uvezemo za Vas (obavezno u prethodnom dogovoru sa Vama) tada je plaćanje 50% avansno I 50% pre slanja na vašu adresu. U ovom slučaju, rokovi isporuke zavise od dobavljača I zemlje u kojoj se on nalazi (naravno, bićete obavešteni o roku pre uplate).

7. Kako i kome plaćam?

Plaćanje poručenih proizvoda se vrši na tri načina:


1. Pouzećem – plaćate kuriru kurirske službe po isporučenoj i proverenoj robi (da li je stigla neoštećena).
2. E-bankingom na račun firme pre slanja robe. Roba se šalje po uplati (novac na ž.r. firme).
3. Platnim karticama


*Napomena: ukoliko neki deo nemamo na lageru, pa moramo da ga uvezemo za Vas (obavezno u prethodnom dogovoru sa Vama) tada je plaćanje 50% avansno I 50% pre slanja na vašu adresu. U ovom slučaju, rokovi isporuke i cena zavise od dobavljača i zemlje u kojoj se on nalazi (naravno, bićete obavešteni o roku i vrednosti robe pre uplate).

8. Kako da ostvarim dodatni popust ukoliko sam profesionalac (auto limar, serviser, autoplac, itd.)?

Ako se bavite ugradnjom i prodajom rezervnih delova ili ste vlasnik auto-placa, potreba za rezervnim auto delovima je veća nego krajnjem kupcu (redovno kupujete kod nas), javite se na neki od naših telefona za dalje informacije.

9. Kako bih mogao da reklamiram svoj auto servis, auto-plac, auto otpad itd., na Vašem sajtu?

U slučaju da želite da se reklamirate na našem sajtu (automatski dobijate popust), pozovite na neki od naših brojeva telefona I dobićete sva detaljna objašnjenja.

10. Koliko je trajanje garancije za kupljeni proizvod?

Za sve proizvode koje ste kupili na našem web shop-u garancija je prema deklaraciji proizvođača odnosno kao što je propisano zakonom.

11. Šta se dešava u slučaju da mi je stigao pogrešan rezervni deo?

U situaciji kada ste dobili pogrešan rezervni deo, tj. kada je deo koji ste dobili neodgovarajući za Vaš auto (pogrešno isporučio proizvođač ili greška našeg magacina), mi snosimo troškove poštarine za povrat robe.


Ukoliko ste Vi pogrešili pri poručivanju, tada Vi snosite troškove povraća robe, a mi Vam šaljemo odgovarajući deo (po prijemu neodgovarajućeg).


Najvažnije je da zajednički rešimo svaki problem na obostrano zadovoljstvo, ljudi smo – svi grešimo!

ODLIČNE CENE SA URAČUNATOM POŠTARINOM ZA ONLINE PORUDŽBINE U VREDNOSTI PREKO 2000 DIN!

OSIM ZA: HAUBU, BRANIK, KRILO I SAJTNU

 

PLAĆANJE POUZEĆEM I ISPORUKA ZA 1 RADNI DAN ZA SVE PORUDZBINE DO 14h

Za kupovinu u vrednosti od:

8500din do 15000din

POPUST

3%

15000din do 25000din

POPUST

6%

preko 25000din

POPUST

9%

UNESITE PROMO

KOD ZA POPUST OD 5%

KOD:

KAROSERIJA5